Kami

08 October 2009

Makan malam Alumni Jatim II

Alumni Jawa Timur akan mengadakan majlis makan malam bagi menghimpun para alumni lulusan institusi pengajian di Jawa Timur baik di Surabaya, Malang, Pasuruan, Ponorogo dan lain-lain tempat.

Majlis makan malam ini adalah kali kedua diadakan selepas tahun lalu berjaya mengumpul lebih 50 alumni dan ahli keluarga masing-masing di Hotel Regency Kuala Lumpur.

Selepas mendapatkan maklum balas dari kalangan alumni, majlis makan malam Alumni Jatim II tahun ini akan diadakan pada Ahad, 22 November 2009 di sekitar Kuala Lumpur.

Sebagai kali kedua diadakan, majlis tahun ini akan diberikan beberapa kelaian bagi memastikan ia lebih meriah dan dapat meninggalkan kenangan yang tidak sekejap kepada mereka yang hadir.

Justeru, mereka yang berminat untuk sama-sama menghadiri jamuan makan malam dan juga majlis "reunion" itu boleh merancang cuti masing-masing memandangkan tarikh tersebut adalah hari awal cuti sekolah.

Perkembangan dari masa ke semasa berhubung majlis ini akan dipaparkan di dalam blog Alumni Jawa Timur ini atau menerusi rangkaian Facebook Group atau melalui khidmat pesanan ringkas (SMS).

No comments: